kia-ai-virtual-assistant-1.jpg

به تازگی کیا دستیار مجازی خود که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده را معرفی کرده است. این سیستم می‌تواند تجربه خرید آنلاین بهتری را ارائه نماید.


کیا در صفحه مسنجر فیس بوک کیا حاضر بوده و بنا به گفته این خودروساز کره‌ای به وب‌سایت شرکت نیز راه خواهد یافت و عملکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را خواهد داشت.


کیان بسیار شبیه NiroBot بوده اما از آن بهتر است. کیان به خریداران اجازه خواهد داد تا همه‌چیز را از جمله قیمت، اقساط تخمینی، پیشنهاد‌های ویژه، مقایسه‌های خودرویی، تصاویر و ویدئوها، موجودی انبار خودرو و حتی نمایندگی‌های نزدیک جست‌وجو کنند.

زمانی که سؤالات خریدار از کیا تمام شد، توانایی پردازش زبان طبیعی این سیستم باعث خواهد شد احساس گفت‌وگوی عادی با یک انسان به او دست دهد.

معاون بازاریابی کیا می‌گوید:

در دنیای دیجیتالی که همه‌چیز تغییر می‌کند، کیان برای فهم نیازهای شخصی خریداران برنامه ریزی شده و پاسخ‌های فوری و خلاقانه‌ای به آن‌ها می‌دهد. خریداران و مالکان محصولات کیا می‌تواند در زمان‌های دلخواه با کیان چت کرده و نقطه‌ضعف‌هایی که معمولاً در پیام‌رسان‌های معمولی وجود دارد در کیان دیده نمی‌شود.

بنا به گفته CarLabs که در تولید این دستیار هوش مصنوعی کمک حال کیا بوده، کیان می‌توان به سؤالاتی شبیه به نمونه‌های زیر پاسخ دهد:

شاسی‌بلندی را نشان من بده که در هر شهر مصرف سوخت 8 لیتری دارد.

موجودی کنونی نمایندگی نزدیک کیا را به من نشان بده.

آیا کیا کادنزا 2017 قدرت بیشتری نسبت به آکورا TLX 2017 دارد؟

بهای پایه کیا فورته چقدر است؟

خودروهایی از کیا را به من نشان بده که هفت نفره هستند.

مصرف سوخت کیا اپتیما هیبرید چقدر است؟

مدیرعامل CarLabs ادامه می‌دهد:

به همان اندازه که خریداران از این سیستم استفاده می‌کنند، کیان فرم سؤالات را یاد گرفته و پاسخ‌های ویژه‌تر و هوشمندانه‌تری را ارائه می‌کند. دسترسی داشتن به این میزان از داده‌های خرید یک ابزار قدرتمند برای فهم نیازهای مشتریان نسبت به روش‌های قبلی است.

این هم یک نمونه از شوخی با کیان:

pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید