۱۳۹۶۰۸۳۰۱۶۱۶۱۰۳۲۲۱۸۱۹۷۴۱۰

پورشه اخیرا اعلام کرده که از فناوری جدیدی در بخش سرویس‌دهی و تعمیر خودروها استفاده خواهد کرد.

این خودروسازی آلمانی پس از موفقیت یک طرح آزمایشی در 8 نمایندگی، قصد دارد از عینک‌های فناورانه و ویژه خود در نمایندگی‌های آمریکا و کانادا بهره ببرد.

این عینک‌های سبک و هوشمند با برنامه نرم‌افزاری “نگاه زنده فناوری” کار می‌کنند و دارای یک دوربین با قدرت فوکوس خودکار و رزولوشن بالا هستند. چنین دوربینی به کارشناس مربوطه کمک می‌کند تا ریزترین پیچ‌ها و بسیاری از جزئیات را ببینید. این عینک‌ها همچنین به چراغ‌های LED قوی مجهزند که توانایی روشن کردن تاریک‌ترین مناطق محفظه موتور را دارد.

این عینک‌ها چیزی بیشتر از یک اسباب‌بازی فناورانه است. این عینک باعث می‌شود تا تکنسین‌ها سریعا مشکلات فنی راشناسایی کرده و در جهت رفع آن برآیند. این حرکت می‌تواند سرعت تعمیرات را افزایش و توقف خودرو در تعمیرگاه‌ها را به شدت کاهش دهد. زمان تعمیر در خودروها به این روش 40 درصد کاهش می‌یابد.

از دیگر سو به واسطه این عینک دو متخصص پورشه در دو نقطه متفاون و دور از هم می‌توانند یک کنفرانس تشکیل داده و معضعلات خودرو را به یکدیگر نشان دهند تا از نظرات کارشناسی هم بهره ببرند.

در سال آینده این عینک در نمایندگی‌های پورشه آمریکا و کانادا استفاده خواهد شد و می‌تواند خدمات دهی این خودروسازی را در به شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

asrekhodro

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید