۲۰۱۸-honda-cr-v-01.jpg

[ad_1]اولین نسل هوندا CR-V در سال 1997 عرضه شده و به فروش دیوانه‌وار کراس اوورها در سال‌های کنونی کمک کرده است.


این کراس اوور ژاپنی هم‌اکنون در پنجمین نسل خود بوده و یک دگرگونی کامل را تجربه کرده است که باعث شده ظاهری جدید، کابینی لوکس‌تر و تجهیزات زیادتری داشته باشد.


این خودرو به‌طور بی‌وقفه‌ای پرفروش‌ترین خودروی هوندا از 20 سال پیش تاکنون بوده و نسخه سال 2018 این خودرو نیز باید به موفقیت‌های طولانی نسل‌های پیشین ادامه دهد. در این نوشتار نگاهی جامع به نقاط قوت و ضعف هوندا CR-V 2018 خواهیم داشت.


پیشرانه‌های کم‌مصرف: پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 185 اسب بخار از نسل قبلی به CR-V جدید راه یافته اما در نسل جدید این خودرو شاهد استفاده از پیشرانه جدید 4 سیلندر 1.5 لیتری توربویی هستیم که متعلق به سیویک فعلی است. این پیشرانه در شاسی‌بلند هوندا قدرت 190 اسب بخاری داشته و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن در 7.6 ثانیه ثبت می‌شود. مصرف سوخت این مدل در شهر/بزرگراه/ترکیبی به ترتیب برابر است با 8.7/7.1/8.1 لیتر در هر صد کیلومتر که بهتر از هر خودروی دیگر کلاس خود است. یک گیربکس CVT به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها ارائه شده است.

فضای سرنشین و بار زیاد: فضای بار پشت صندلی‌های عقب با بهبود 57 لیتری به 1104 لیتر رسیده است. فضای بار خودرو زمانی که صندلی‌ها خوابیده باشند 2152 لیتر می‌رسد که بازهم بیشتر از هر خودروی دیگر کلاس بوده و فضای پای سرنشینان هم همانند یک لیموزین احساس می‌شود.

ارزش فروش دوباره تضمین شده: CR-V 2018 نیز ارزش فروش دوباره فوق‌العاده هوندا را نشان می‌دهد. در طول 20 سال گذشته این خودرو ثابت کرده که از نظر قابلیت اطمینان و دوام یک سنگ محک در کلاس کراس اوورهای کامپکت است. خرید CR-V برای استفاده طولانی‌مدت به این معنی است که خودرویی با هزینه‌های مالکیت و نگهداری کم خواهید داشت.

تجهیزات استاندارد چشمگیر: تریم های EX و بالاتر به‌صورت استاندارد با دوربین عقب چند زاویه‌ای، سیستم ورود بدون کلید هوشمند و بسته تکنولوژی کمک‌راننده عرضه می‌شوند. حتی مدل‌های پایه LX دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و دوربین عقب هستند. نسخه‌های کانادایی CR-V همچنین دارای سقف پانورامیک در تریم تورینگ هستند.

کیفیت سواری آرام و بی حاشیه: CR-V سواری محکم اما نرمی دارد. سیستم تعلیق مستقل کاملاً بازنگری شده تضمین کننده حرکات کنترل شده در سرعت‌های بالا هستند و کابین نیز آرام و راحت بوده و در سرعت 112 کیلومتر در ساعت شاهد 69 دسی‌بل صدا در کابین هستیم.


سواری پر سر و صدا: اگرچه پیشرانه 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT زوج مناسبی در این خودرو هستند اما افزودن به سرعت CR-V خیلی آسان نخواهد بود. هوندا این گیربکس را در تمامی سال‌های گذشته اصلاح کرده اما هنوز هم عیوب خاص خود را دارد. در این خودرو درخواست شتاب گیری عادی یا گیرا با سر و صدای بیشتر پیشرانه مواجه خواهد شد و گیربکس CVT نیز همیشه روی نگهداری خودرو در بالاترین طیف قدرت در اکثر شرایط پافشاری خواهد کرد.

Honda CR-V

محبوبیت دیوانه‌وار: CR-V جایگاه خود به عنوان محصولی خانوادگی تضمین کرده و عملکردهای بسیار خوبی دارد. اگر می‌خواهید در زمان راندن یک کراس اوور خودنمایی کنید، قطعاً CR-V برای شما نخواهد بود زیرا تعداد زیادی از آن در جاده‌ها تردد می‌کنند.

سیستم اطلاعات سرگرمی نه چندان جالب: سیستم اطلاعات سرگرمی هوندا لینک در این خودرو دارای صفحه لمسی 7 اینچی است که در تریم های EX و بالاتر به‌صورت استاندارد دارای ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی می‌باشد. این سیستم از نظر عملکردی کمی لنگ می‌زند. تأخیرهای صفحه لمسی و عملکردهای اساسی همچون تنظیمات رادیو و تلفن به همراه زیر منوهای گیج کننده تجربه کاربری لذت بخشی را ایجاد نمی‌کنند.

ویژگی‌های کمک‌راننده با دخالت‌های زیاد: برخی از تکنولوژی‌های موجود در بسته ایمنی هوندا به آن اندازه‌ای که باید کالیبره نیستند. هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار دخالت‌های زیادی در زمان‌هایی که نیاز نیست دارند. کروز کنترل تطبیقی گاهی اوقات ترمزهای بسیار دیرهنگامی دارد. این تکنولوژی‌های کمک‌راننده به دلخواه راننده خاموش می‌شوند که این هم عملی کنایه‌آمیز است زیرا عملکرد آن‌ها برای پیشگیری از برخوردهایی است که ممکن است در زمان حواس‌پرتی راننده رخ دهند.

[ad_2]
pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید