toro-rosso-str13-55.jpg

شاید تیم اسکودریا تورو روسو به اندازه تیم هایی همچون ردبول ریسینگ قدرتمند و تأثیرگذار نباشد اما تلاش دارد با خودروی جدید STR13 که برای فصل جدید فرمول 1 تدارک دیده شده عرض اندام بکند.

Pierre Gasly of France and Scuderia Toro Rosso
این خودرو دارای قلب تپنده جدیدی است که دست پرورده هوندا می‌باشد. پس از مشکلات فراوان پیشرانه‌های مک لارن در فصل پیش که آن‌هم ساخت هوندا بود همکاری دو تیم به پایان رسید و امسال تورو روسو با هوندا قرارداد امضا کرد.


هنوز باید منتظر ماند و دید که قابلیت اطمینان پیشرانه‌های هوندا در فصل جدید فرمول 1 چگونه خواهد بود؛ اما خب تورو روسو خودروی جدیدی را طراحی کرده و بی‌شک امیدوار هستند فصل خوبی را پشت بگذارند.


جدای از پیشرانه، STR13 جدید برای پاس کردن جدیدترین قوانین فرمول 1 در فصل 2018 طراحی شده است. بدین ترتیب سیستم ایمنی کاکپیت هالو در این خودرو وجود داشته و چندین قطعه آئرودینامیکی نظیر صندلی میمون و پایدار کننده عمودی بال کوسه در خودروی فصل جدید حذف شده‌اند.


امسال هم دو راننده تورو روسو یعنی پیر گاسلی و برندون هارتلی پشت فرمان خودروی جدید تورو روسو خواهند نشست. راننده فرانسوی تورو روسو زمانی که در سال 2016 برنده مسابقات فرمول 2 شد خود را ثابت کرد درحالی‌که هم‌تیمی استرالیایی او با چندین پیروزی در لمانز دوباره به فرمول 1 بازگشت.

باید منتظر ماند و عملکرد تیم‌ها در فصل جدید را دید اما انتظار نداریم تورو روسو تیم هایی همچون مرسدس و فراری را به دردسر بیندازد. نه از نظر امتیازی و نه از نظر پیشرانه و قابلیت اطمینان آن؛ اما چه کسی می‌داند؟ شاید هم سورپرایزهای زیادی را ببینیم!

 

pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید