Citroen-CXperience_2.jpg

سیتروئن معتقد است به منظور موفقیت در بازار کنونی باید حضور پررنگی در کلاس خودروهای رده میانی داشته باشد و به همین خاطر هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تولید سدان پرچم‌دار جدیدی است.

Citroen-CXperience
این خودرو به عنوان جایگزین مدل‌های C5 اروپایی و C6 چین مطرح بوده و انتظار می‌رود در سال‌های ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ عرضه شود.

Citroen CXperience
مدیرعامل سیتروئن لیندا جکسون می‌گوید:

چیزی که این خودرو نخواهد بود یک C5 جدید است بلکه یک سدان جدید بزرگ است زیرا داشتن چنین خودرویی نشان دهنده بزرگی آن خودروساز بوده و برای اینکه کمپانی معتبری محسوب شوید باید طیفی از خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ از جمله شاسی بلندها را داشته باشید. با انجام مناسب این کار بستر لازم برای موفقیت و سوددهی فراهم می‌شود.

مدیر این برند فرانسوی اعلام داشته سدان جدید شرکت از شاخصه‌های طراحی کانسپت ۴٫۸۵ متری CXperience که در سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد الهام خواهد گرفت.

جکسون خاطر نشان می‌سازد:

همانند تمامی خودروهای مفهومی، این خودرو برای بررسی واکنش مشتریان ساخته شد و در آینده تکامل خواهد یافت؛ اما من می‌دانم که آن را دوست دارم. این کانسپت روی خودروی تولیدی ما تأثیر خواهد گذاشت و دیدی از یک سدان پرچم‌دار لوکس بدون هیچ‌گونه شاخصه‌های سنتی‌ای همچون کروم، چرم یا چوب ارائه خواهد نمود. خودروی مورد بحث همچنین می‌تواند نمایشگاهی از راحتی ایده آل ما از نظر کابین و توازن هندلینگ و سواری باشد.

موضوع مهم‌تر اینکه سدان جدید به سیتروئن کمک خواهد کرد فروش خود در چین را که دومین بازار بزرگ این برند محسوب می‌شود افزایش دهد زیرا سدان های مدرن بزرگ در این کشور فروش بسیار خوبی دارند.

توضیح: تصاویر به کانسپت سیتروئن CXPerience تعلق دارند.

 

pedal

دیدگاه خود را در میان بگذارید

Please enter your comment!
Please enter your name here