۲۰۱۸-ducati-panigale-v4-first-look-specs-3.jpg

[ad_1]محصول کاملاً جدید دوکاتی با نام پانیگل V4 جایگزین مدل نمادین 1299 شد. این بایک فوق‌العاده پرچم‌دار جدید کمپانی بوده و تکنولوژی‌های برگرفته از موتو جی پی در آن بکار رفته‌اند.

دوکاتی پانیگل V4
پانیگل V4 در تعاملی نزدیک با دوکاتی کورس شکل گرفته است. نیروبخش آن نیز پیشرانه 4 سیلندر با طراحی 90 درجه سیلندرها بوده و اولین باری است که در موتورسیکلت‌های تولید انبوه دوکاتی بکار گرفته شده است.

دوکاتی پانیگل V4
خریداران می‌توانند از بین سه نسخه یکی را انتخاب کنند: نسخه استاندارد پانیگل V4، مدل پانیگل V4 S و پانیگل V4 Speciale که این آخری دارای قدرت بیشتر و برخی تغییرات دیگر است.

دوکاتی پانیگل V4
پیشرانه 4 سیلندر 1103 سی‌سی این موتورسیکلت در نسخه پایه قدرت 214 اسبی را در دور 13 هزار تولید کرده و گشتاور 124 نیوتون متری نیز در دور 10 هزار پیشرانه به دست می‌آید. نسخه V4 S نیز به اندازه مدل پایه قدرت داشته اما 1 کیلوگرم سبک‌تر است. البته این مدل دارای سیستم تعلیق Ohlins اصلاح شده و رینگ‌های آلومینیومی فورج کاری شده و باتری لیتیوم-یونی می‌باشد.

دوکاتی پانیگل V4
از تجهیزات استاندارد تمامی مدل‌ها می‌توان به پاور لانچ دوکاتی، کوئیک شیفت، چراغ‌های جلوی تمام LED با واحدهای روز روشن، دامپر فرمان، انتخاب کنترل سریع و خاموشی خودکار راهنما در هنگام گردش اشاره کرد.

اما مدل آخری که Speciale نام دارد تنها به تعداد 1500 دستگاه تولید خواهد شد و با وزن 173 کیلوگرمی اندکی سبک‌تر از دو مدل دیگری خواهد بود و البته قدرت 226 اسبی خواهد داشت. این بایک توانا همچنین دارای پوشش بدنه سه رنگ، سیستم اگزوز تیتانیومی و صندلی جیر می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

 

[ad_2]
pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید