از نظر برخی افراد خرید یک خودروی گرانقیمت و عدم نصب کیت بدنه پهن و گیرا و رینگهای بزرگ به مثابه سلاحی است که فشنگ ندارد! به عبارت دیگر، اینگونه خودروها دیگر جذاب نخواهند بود.
پورشه پانامرا که در تصاویر میبینید کیت آئرو تِک آرت را با خود به همراه داشته که دارای جزئیات جدید در سپرهای جلو و عقب، اسپلیتر یکپارچه، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب و بال بزرگ ثابت در بخش عقب است.
تِک آرت GT استاندارد همچنین دارای رینگهای 22 اینچی مشکی فرمول IV بوده هرچند این نمونه موجود از رینگهای 22 اینچی دو رنگ فورجیاتو استفاده میکند که طراحی پیچیدهتری دارد.
مطالب خواندنی : کانسپتی که ارزش نام میتسوبیشی اکلیپس را دارد!
برچسبهای نصب شده روی شیشه جلو و شیشههای ستون C نشان میدهند که این خودرو با همکاری RDBL ساخته شده و باید گفت خودرو واقعاً گیراتر از پانامرای استاندارد نشان میدهد.
اگرچه تصویری از کابین موجود نیست اما میدانیم که تِک آرت آپشن های چرم و آلکانترای چشمگیر و همچنین سطوح کربنی را ارائه میکند. همچنین برای آنهایی که تجربه اسپورت مانند بیشتری را ترجیح میدهند، غربیلک فرمان تِک آرت تایپ 7 نیز در دسترس میباشد.
در کل کیت تِک آرت GT باعث شده پورشه پانامرا 2017 حدود 80 میلیمتر پهنتر باشد که اگرچه خیلی زیاد به نظر نمیرسد اما قطعاً از تمام زوایا قابلتوجه به نظر میرسد.
Bilin
pedal