طراحی خودروهای آینده هیوندای
طراحی خودروهای آینده هیوندای

مأموریت هیوندای این است که طراحی‌های جذاب‌تری از آلفارومئو را ارائه دهیم. این‌ها گفته‌های معاون بخش طراحی هیوندای آقای سانگ یوپ لی می‌باشد. لی در خلال مصاحبه با اتوموتیو نیوز گفته که مأموریت ما بهبود طراحی خودروهای آینده هیوندای است. کره‌ای‌ها می‌خواهند بهتر و عاطفی‌تر باشند.به bilin (اخبارفناوری) همراه باشید.


لی از نظر خلق طراحی‌های عاطفی تازه‌کار نیست. او قبلاً روی پنجمین نسل شورولت کامارو کانسپت، کوروت استینگری C6 کانسپت و بنتلی EXP 10 Speed 6 کانسپت هم کار کرده است.


دوری جستن از ظاهر متداول خانوادگی در محصولات هیوندای هدف اصلی این برند می‌باشد. همین‌الان هیوندای طراحی یکپارچه‌ای را در محصولات خود به کار گرفته است یعنی خودروهای هیوندای ظاهر مشابهی دارند. این موضوع را برندهای پرتیراژ کاملاً نشان می‌دهند؛ اما لی می‌گوید این کار باید متوقف شود. او می‌خواهد هر خودروی هیوندای ویژگی‌های شخصی خاص خود را داشته باشند.

مطالب خواندنی : بوش اولین ون‌های تجاری الکتریکی را تولید کرد


جلوپنجره آبشاری هیوندای هنوز هم در محصولات شرکت باقی خواهد ماند اما ویژگی‌های متفاوتی در هر محصول خواهد داشت.


زبان طراحی آینده هیوندای برای اولین بار با کانسپت له فیل روگ خود را نشان داد. ایده اصلی شرکت ظرافتی جوان پسندانه است که تقریباً آن را می‌توان ایجاد یک هماهنگی بین ابعاد و تناسبات، معماری، استایل و تکنولوژی در نظر گرفت.


زمانی که از لی درباره برندهایی که هیوندای از آن‌ها برای زبان طراحی جدیدش الهام گرفته سؤال پرسیده شده او به نام‌های آلفارومئو و مزراتی اشاره کرده است. از نظر او محصولات این دو شرکت واقعاً جذاب بوده و او فکر می‌کند حتی برندهای آلمانی هم از آن‌ها الهام می‌گیرند. برندهای پرتیراژ این جذابیت طراحی را در محصولات خود ندارند. لی می‌داند که هیوندای قبلاً به عنوان یک برند ارزان‌قیمت شناخته می‌شد و به همین خاطر درصدد است هیوندای را به خاطر طراحی و ارزش در آینده به همه معرفی کند.

Bilin
pedal

دیدگاه خود را در میان بگذارید

Please enter your comment!
Please enter your name here