پیشرانه‌ی 2.5 لیتری یاد شده جایگزین نمونه‌ی 2 لیتری می‌شود. این نیروگاه آهنین قدرت 290 اسبی و گشتاور 420 نیوتون متری دارد که قدرت و گشتاور آن نسبت به پیشرانه 2 لیتری به ترتیب 38 اسب بخار و 67 نیوتون متر افزایش یافته است. این پیشرانه همین مشخصات را در سوناتا N-Line خواهد داشت هرچند نمی‌دانیم که نسخه فیس لیفت G70 چه زمانی معرفی خواهد شد. البته سوناتا قرار است در پاییز سال 2020 با این پیشرانه وارد بازار شود.

معرفی رسمی مرسدس G350 d دیزلی مدل 2019


همیشه وجود قدرت بیشتر باعث خوشحالی است اما جایگزین پیشرانه‌ی قبلی با نمونه‌ای پرحجم‌تر شاید کمی سؤال‌برانگیز باشد. کار اند درایور می‌گوید پیشرانه‌ی بزرگ‌تر 2.5 لیتری تنها با گیربکس 8 سرعته دوکلاچه همراه می‌شود و به این ترتیب احتمال عدم عرضه گیربکس 6 سرعته دستی با این پیشرانه جدید وجود دارد. تنها 4 درصد خریداران G70 مجهز به پیشرانه 2 لیتری قبلی گیربکس دستی را انتخاب کرده‌اند. واضح است که سدان های لوکس مجهز به گیربکس‌های دستی طرفداران چندانی ندارند.


این پیشرانه‌ی جدید هم‌زمان با فیس لیفت G70 در بطن خودرو جای خواهد گرفت. البته همان‌گونه که گفته شد زمان دقیق رونمایی از نسخه به‌روز این سدان لوکس معلوم نیست.


G70 سومین محصول جنسیس است که در سال 2017 معرفی شد. این خودرو در کلاسی بسیار رقابتی به جنگ خودروهایی همچون ب ام و سری 3، مرسدس C کلاس، آئودی A4، جگوار XE و آلفارومئو جیولیا رفته است. ظاهر جدید و قدرت بیشتر می‌تواند به حفظ موقعیت این خودرو در این کلاس کمک شایانی بکند.

Bilin

pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید