۲۰۱۸-Chrysler-Pacifica-black-color-design.jpg

به منظور تعیین بهترین شاسی بلندها و پیکاپ تراک های سال 2018، برندگان سال 2017 به همراه خودروهایی که کاملاً جدید بوده یا به‌روزرسانی زیادی را تجربه کرده‌اند با یکدیگر مقایسه شده‌اند. خودروهای حاضر در این مسابقه باید قیمت پایه کمتر از 80 هزار دلار داشته و از 31 ژانویه سال 2018 برای فروش عرضه شده باشند. هر خودرو توسط تیم داوری کاملاً حرفه‌ای بررسی مفصل شده و برندگان از طریق رأی داوران انتخاب شده‌اند. هر خودرو باید در فاکتورهای کلیدی چون ارزش، لذت رانندگی و انجام مناسب مأموریت‌های خاص در کلاس خود سرآمد دیگران باشند.

کرایسلر پاسیفیکا
پس از اینکه کرایسلر پاسیفیکا در سال 2017 توانست عنوان بهترین ون سال را کسب کند امسال نیز تلاش داشت تا از عنوان قهرمانی خود در برابر جدیدترین نسل هوندا اودیسه که برای سال 2018 کاملاً دگرگون شده دفاع نماید. این دو خودرو در جنگی با نقاط قوت و ضعف فراوان حضور دارند. نهایتاً این پاسیفیکا بوده که توانسته عنوان بهترین ون سال را دوباره از آنِ خود کند که البته ارگونومی فوق‌العاده آن در کسب این عنوان بی‌تأثیر نبوده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسخه پلاگین هیبریدی پاسیفیکا به این عنوان دست پیدا نکرده زیرا ترکیب پیشرانه 6 سیلندر با دو پیشرانه الکتریکی غیر قابل پیش‌بینی بوده و چندان جالب نیست.

کرایسلر پاسیفیکا

کرایسلر پاسیفیکا
اول شدن پاسیفیکا در این کلاس جای تعجب زیادی ندارد زیرا در تست مقایسه‌ای که اخیراً انجام شده این خودرو توانسته جدیدترین نسل هوندا اودیسه و تویوتا سی‌نا را شکست دهد. باز هم با راندن این ون می‌توانیم از شاسی توانا، پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری 287 اسبی قدرتمند و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نرم لذت ببریم.

کرایسلر پاسیفیکا
این خودرو دارای سیستم تعلیقی بوده که برای راحتی سرنشین تنظیم شده و فرمان سبک و احساسی آن نیز مانور دادن در فضاهای تنگ را عملی آسان کرده است. با این حال، پاسیفیکا در راه‌های پرپیچ‌وخم نیز دست‌بسته نمی‌ماند.

کرایسلر پاسیفیکا

کرایسلر پاسیفیکا

کرایسلر پاسیفیکا

کرایسلر پاسیفیکا
به جز مدل پایه، تمامی نسخه‌ها با صندلی‌های ردیف دوم عالی ارائه می‌شوند که باعث می‌شود صندلی‌های کاپیتانی این ردیف به کف خودرو تا شوند. البته یک صندلی سفارشی را می‌توان بین دو صندلی کاپیتانی اضافه کرد تا فضا برای 8 نفر مهیا شود. اگرچه ما طرفدار پوشش نازک صندلی و راحتی کمتر نیستیم اما کرایسلر حداقل آپشن صندلی‌های راحت‌تر و جداشدنی را در نظر گرفته که باعث می‌شود نیازهای خریداران این کلاس یعنی تطبیق‌پذیری بالا و کاربرد زیاد کاملاً برآورده شوند.

تقریباً هرکجا را که نگاه کنید شاهد فضاهای ذخیره‌ای خواهید بود و همچنین پورت‌های USB زیاد به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی عقب با ارتباطات HDMI از شاخصه‌های مهم کابین هستند.

کرایسلر پاسیفیکا
به همه این موارد باید طراحی جذاب بدنه، کنترل‌های ارگونومیک بدنه و سیستم اطلاعات سرگرمی‌ای را افزود که شاید خلاقانه‌ترین سیستمی باشد که در بین رقبای خود دارد.

کرایسلر پاسیفیکا

مشخصات کرایسلر پاسیفیکا

  • نوع خودرو: پیشرانه در جلو، دیفرانسیل جلو، 7 یا 8 نفره، 4 درب ون
  • قیمت پایه: 28090 تا 44790 دلار
  • پیشرانه: 6 سیلندر 3.6 لیتری 287 اسب بخاری
  • گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک
  • وزن خالص: 1973 تا 2018 کیلوگرم
  • شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت: 7.3 ثانیه
  • مسافت 400 متر: 15.6 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 180 کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی: 12.4/8.4/10.7 لیتر در هر صد کیلومتر

 

Bilin
pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید