Mitsubishi-1.jpg

[ad_1]در حال حاضر سبد محصولات میتسوبیشی در ایالات‌متحده به مدل‌های میراژ، اوتلندر و اوتلندر اسپرت (ASX) محدود می‌شود و در آینده مدل اکلیپس کراس هم به آن‌ها اضافه خواهد شد؛ اما دراین‌بین سدان‌ها تا حد زیادی مغفول مانده‌اند. حال مدیر اجرایی میتسوبیشی آقای «Osamu Masuko» در مصاحبه‌ای با «Automotive News» گفته است که این وضعیت می‌تواند در آینده تغییر کند زیرا این شرکت هنوز هم به سدان‌ها توجه دارد. بااین‌حال وی اشاره کرده که قدرت میتسوبیشی در بخش کراس‌اوورها است و به همین دلیل این شرکت قصد دارد بیشتر منابع خود را صرف توسعهٔ کراس‌اوورها کند؛ بنابراین سدان‌ها اولویت اصلی میتسوبیشی نخواهند بود.

البته باوجوداینکه ساخت سدان اولویت میتسوبیشی نیستند، Masuko گفته است که تبدیل شدن میتسوبیشی به بخشی از اتحاد رنو-نیسان شرایط را تغییر داده و فرصت‌های جدیدی را برای این شرکت به وجود آورده است به‌نحوی‌که میتسوبیشی از سال 2020 به بعد از پیشرانه‌ها و پلت‌فرم‌های مشترکی با رنو-نیسان استفاده خواهد کرد. دراین‌ارتباط، مدیر اجرایی میتسوبیشی گفته است که:

«در این وضعیت من فکر می‌کنم فرصتی برای معرفی یک سدان توسط میتسوبیشی در ایالات‌متحده وجود داشته باشد. البته در حال حاضر هیچ برنامهٔ مشخصی برای ساخت سدان وجود ندارد اما اگر نهایتاً ساخت چنین خودرویی تأیید شود مطمئناً یک ری‌بج از محصولات رنو-نیسان نخواهد بود بلکه طراحی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خاص میتسوبیشی را خواهد داشت».

با توجه به محبوبیت پیکاپ‌ها در ایالات‌متحده، در مصاحبه از Masuko در مورد ساخت چنین خودروی برای بازار ایالات‌متحده سؤال شده است. وی در جواب گفته است که میتسوبیشی فعلاً بر ساخت پیکاپ‌های کوچک برای کشورهای آسیایی و خاورمیانه تمرکز دارد است اما فرصت‌های موجود در اتحاد رنو-نیسان را در نظر می‌گیرد که این یعنی ممکن است میتسوبیشی پیکاپی را بر اساس نیسان ناوارا یا تایتان برای بازار ایالات‌متحده تولید کند.

 

[ad_2]
pedal

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید