امیدها برای احیای اِوو در میتسوبیشی

14



میتسوبیشی در اواخر سال ۲۰۱۵ با لنسر اوولوشن ویژه و نسخه نهایی خداحافظی کرد و در همین زمان بود که این برند اعلام نمود جانشین مستقیم این خودرو تولید نخواهد شد. تا به امروز میتسوبیشی هنوز روی جایگزینی برای لنسر پرچم‌دار کار نمی‌کند اما بارقه‌های امید برای تولید خودرویی با نشان اِوو وجود دارد.


رئیس جهانی این کمپانی در گفت‌وگو با مجله موتورینگ گفت که تولید یک خودروی پرفورمنس در درازمدت در برنامه‌های شرکت قرار دارد. او توضیح داده که این خودرو در ۶ سال آینده تولید خواهد شد. مدیر برند همچنین گفته اووی جدید ضرورتاً بر پایه مدلی سدان ساخته نخواهد شد و شاید در واقع یک شاسی‌بلند باشد زیرا میتسوبیشی روی شاسی بلندها تمرکز ویژه‌ای دارد.

مدیر میتسوبیشی گفته که این برند می‌خواهد مدلی شاخص در سبد محصولات خود داشته باشد و گفته که پاجرو اسپورت می‌تواند این جایگاه را پر کند.

در خبری مرتبط گفته شده لنسر که از نظر بصری تقریباً به مدت یک دهه تغییری نداشته دیگر در تأسیسات ژاپن تولید نخواهد شد تا ظرفیت برای تولید کراس اوور ASX آزاد شود. این خودرو در تایوان ساخته خواهد شد و مدیر برند به این نکته اشاره کرده که شرکت تا جایی که بتواند به فروش لنسر ادامه خواهد داد.

در سال ۲۰۱۶ تنها ۱۴۳۰۴ دستگاه از لنسر در آمریکا فروخته شده بنابراین تصمیم برای خاتمه تولید این سدان در خاک آمریکا توجیه‌پذیر است. برای گرامی داشت پایان تولید، میتسوبیشی مدل لیمیتد ادیشن لنسر را به بهای ۱۹۷۹۵ دلار عرضه می‌کند.

pedal