ipad-air-2-live0-820×420.jpg

همه می دانند که فروش تبلت ها رو به کاهش است، این موضوع شامل آیپد های شرکت اپل نیز می شود. برخی می گویند که فروش پایین آیپد به خاطر این است که اپل تصمیم گرفته گوشی Apple iPhone 6 Plus را با اندازه ی ۵.۵ اینچ وارد بازار کند. در فصل سوم، اپل ۱۰.۹ میلیون آیپد فروخته که هر سال با ۱۸ در صد کاهش رو برو می شود. ممکن است اپل سعی داشته باشد که این وضعیت را با عرضه ی Apple iPad Pro 12.9 اینچی، تغییر دهد. گفته می شود که این تبلت روی بازار تحصیلیو تخصصی تمرکز دارد.

آن دسته از کسانی که با شایعه برنامه ریزی شده آشنایی داشتند در برنامه ی شرکای پویا می گفتند که بیش از ۴۰ کمپانی با اپل به شیوه ای همکاری می کنند که مخالف تمام روابطی ست که اپل تا کنون کسب و کارش را بر اساس آن پیش برده است. و با توجه به این موضوع که اپل حالا در حال جذب کمپانی های کوچکی است که قبلا نادیده می گرفت، اپل در حال باز کردن در های فروش آیپد به کسب و کار هایی ست که تا به حال هیچ وقت فروش به آن ها را امتحان نکرده است. این شرکا حتی فرصتی برای شرکت در کنفرانس فروش اپل در ماه مارچ پیدا کردند. چیزی که اشخاص خارج از گود تا به حال حتی اجازه ی نگاه کردن به آن را نیز نداشتند.
گزارش شده است که اپل در حال کار روی ساخت برنامه هایی ست که مخصوص صنایع خاصی طراحی شده اند. یکی از این صنایع که به آن اشاره شد، صنعت حسابداری است. جالب است که با وجود نیاز به استفاده از اسپردشیت ها و اسناد و مدارک، حسابداری می تواند کاری باشد که در آن استفاده از یک نمایشگر ۱۲.۹ اینچی بسیار بهتر از نمایشگر ۹.۷ اینچی Apple iPad Air 2 است.
با وجود تمام این تلاش ها،

آیا اپل موفق خواهد شد؟

zoomtech

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید